۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۵۴

لیگ دسته اول فوتبال؛

ماهشهری ها به صدر جدول چسبیدند/دشت ۳ امتیاری نفت مسجدسلیمان از قم

ماهشهری ها به صدر جدول چسبیدند/دشت ۳ امتیاری نفت مسجدسلیمان از قم

ماهشهر - تیم شهرداری ماهشهر در دومین بازی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور، هم نام تبریزی خود را با چهار گل بدرقه کرد و با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم های شهرداری ماهشهر و شهرداری تبریز در ورزشگاه شهدای ماهشهر به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی پر کل با برتری چهار بر دو تیم ماهشهری به پایان رسید.


گل‌های این بازی را فرشید پاداش (۳۶)، سروش سعیدی (۵۰)، محمد پورسواری (۵۹) و خیرالله ویسی (۶۷) برای شهرداری ماهشهر و امیر طهمورثی (۲۴) و علی محمدی (۹۰- پنالتی) برای شهردرای تبریز به ثمر رساندند.

وحید صالحی با کمک محمد عطایی و محمدرضا طالبی این بازی را قضاوت کرد.

تیم شهرداری ماهشهر در این بازی با ترکیب: وحید مهدی‌خانی، روح‌الله شعبانی، وحید همراز، سروش سعیدی، کمال نیک‌خوی، میثم کریمی، محمد پورسواری، سجاد قنواتی، حسین مالکی، فرشید پاداش و بابا محمدی وارد میدان شد.

همچنین شهرداری تبریز با ترکیب: وحید عزیزی، امیر طهمورثی، توحید قوجایی، بهنام داداش‌وند، مهدی رستم‌زاده، رسول پیرزاده، رضا نجاری، علی محمدی، علی پورمحمد، امیر خدایی و علی‌محمد چراغی در برابر حریف صف آرایی کرد.


تیم شهرداری ماهشهر با کسب پیروزی پرگل مقابل شهرداری تبریز در صدر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول باقی ماند.

در ابتدا امیر طهمورثی تیم میهمان را پیش انداخت اما فرشید پاداش قبل از پایان نیمه اول نتیجه را برابر کرد. یاران شهرداری ماهشهر در نیمه دوم این بازی سه گل دیگر را توسط سروش سعیدی، محمد پورسواری و خیرالله ویسی وارد دروازه تبریزی‌ها کردند و در حالی که بازی رو به پایان بود، تیم شهرداری تبریز یکی از گل‌های خورده را از روی نقطه پنالتی پاسخ داد تا این مسابقه پرگل با حساب ۴ بر ۲ به‌سود میزبان به پایان برسد.

شهرداری ماهشهر با کسب دومین بازی متوالی و به لطف تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. 

ماهشهری‌ها براساس قرعه جدول لیگ یک در بازی بعدی میزبان تیم برق جدید شیراز خواهند بود.

بازیکنان نفت مسجدسلیمان دیگر تیم خوزستانی حاضر در دسته اول فوتبال کشور نیز امروز در قم پس از پیروزی خانگی برابر ماشین‌سازی تبریز با روحیه‌ای بالا به دیدار تیم صبای قم رفتند و ضمن ارائه یک بازی حساب شده با کسب امتیازات کامل این مسابقه از میدان خارج شدند.

نفتی‌ها یک نیمه را در استادیوم یادگار قم بدون گل سپری کردند و در دقایق ابتدایی نیمه دوم از روی یک ضربه پنالتی توسط احمد داودی دروازه‌ی تیم میزبان را گشودند. این گل تا پایان مسابقه حفظ شد و نفت مسجدسلیمان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان محمود فکری با شکست دادن صبای قم شش امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر از شهرداری ماهشهر در رده دوم جدول لیگ یک ایستادند.

کد خبر 4059303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha